sunnuntai 27. joulukuuta 2009

Arkipäiviin, kiitos

Miss E. tässä hei. Viime kirjoituksesta jo aikaa? Hoh, ei sentään vielä kuukautta! Repikäämme siitä ilo nyt.

Joulu oli ja meni, eipä siitä sen enempää. Minulle se on alkanut lähinnä olla normipäivä normipäivien joukossa. Kyllä, olen enemmän normipäivien fani ja yleensä kaikki pyhät makaan vain sohvalla ja haron hiuksia turhautuneena. Normipäivinä nyt vaan sattuu olemaan enemmän tekemistä.

Tästä tietenkin voi helposti saada käsityksen, että olen ahkera tyyppi, joka ryntää asioiden läpi toisten luo. Ei sentään. Välillä on laiskoja päiviä, joista pidän. Yhteen putkeen niiden kulkeminen taas ei ole kivaa. Laiska päivä sinne tänne, niin olen tyytyväinen.

Olen mennyt päivissä ihan sekaisin, mikä johtuu varmastikin näistä juhlapyhistä. Nytkin on sunnuntai, vaikka alkaa pikku hiljaa tuntua jollekin arkipäivälle. Sain äsken hilattua itseni yhteiskuntaopin kirjan pariin, mikä vähän piristi. Juu, outoa?

Eilen itkeskelin Ylpeyden ja ennakkoluulon kanssa. Se on vaan niiiiin klassikko. Jane Austen oli nero! Kiitos yle areenan, että sen pystyi katsomaan sieltä... Areenasta!

Ei kommentteja: